Thursday, July 2, 2015

Mantolama Türleri

Avustralya'da mevcut yalıtım ürünleri bir dizi vardır. Mantolama ne tür karar Eviniz için uygun olduğunda, uygun bir şekilde nitelikli yalıtım yükleyici veya oluşturucu yardım almalısınız. Mantolamanın iki ana türü vardır:

Bir engel olarak Toplu yalıtım davranır kışın evinizin dışında ve evinizde ısı tutarak, ev ve dış arasındaki ısı akışını. Bu keçeler, rulo, panoları gelir ve cam yünü, polyester, doğal yün veya geri dönüşümlü kağıt gibi malzemelerden yapılabilir. Toplu mantolama yalıtımı genellikle soğuk iklimlerde bulunan evlerde kullanılır. Yansıtıcı izolasyon genellikle radyan ısıyı saptırma tarafından yaz aylarında evinizin serin tutmak için kullanılır. Genellikle kağıt veya plastik üzerine lamine parlak alüminyum folyo var. Yansıtıcı izolasyon genellikle sıcak ve çok güneşli iklimlerde bulunan evlerde kullanılır. Bazı mantolama ürünleri dökme ve yansıtıcı yalıtım hem özelliklerini birleştirir.


Mantolama ne tür sizin için en iyi yaşadığınız iklime bağlıdır ve sen, ya da dışarı, ya da her ikisi ısı tutmak için ihtiyacınız olup olmadığını olacaktır. Evinizin tasarımı, ondan yapılmış malzeme ve kuzeyde kendi yönelimi de faktörlerdir. Isı akışını (veya uzaklaştırma ısı sızmasını önlemek) karşı yalıtım kabiliyeti onun 'R-değeri "olarak tarif edilir. Doğru yüklenmiş ise aynı R-değeri ile yalıtım ürünleri yalıtım aynı düzeyde sağlayacaktır.

Böyle sıkıştırarak veya yalıtıma zarar veya yaprak veya plakalar arasındaki boşluklar bırakarak mantolamanın kadar yanlış montaj, onun belirtilen R-değeri elde değil bir ürünün neden olabilir.
Gerekli yalıtım düzeyi ev ve iklim kuşağında bağlıdır.

No comments:

Post a Comment