Thursday, July 2, 2015

Isı Yalıtımının Kazandırdıkları

Bir engel olarak görür İzolasyon, özellikle çatı ve tavanlar, duvarlar ve zemin içinde, kayıp ve ısı kazancını ısıtmak için. Birçok evlerde ısı yalıtımı kışın soğuk ve sıcak tutmak ve ısıtma yüzde 40 kadar tasarruf ve faturaları soğutma, bir ev daha enerji verimli hale getirmek için en pratik ve uygun maliyetli bir yoldur. Buna ek olarak, yalıtım ev yoğunlaşma azaltabilir. Bu kalıp ve nemli azaltarak sağlık ısı yalıtımı faydaları sağlayabilir. Biz ısıtmak veya soğutmak için kullandığınız enerjinin yarısı bizim evler sadece yalıtımsız dışarı sızıntı olabilir.



Isı Yalıtımı sayesinde:

- Enerji faturalarında tasarruf
- Enerji kullanımı ve daha düşük sera gazı emisyonlarını azaltmak
- Isıtma ve soğutma sistemleri bağımlılığın azaltılması
- Evde konforu artırmak.
- Yalıtım Bazı türleri ev daha ses yalıtımlı yapabilirsiniz.

Isı yalıtımı ilgili Avustralya standartları ve Avustralya Bina Kanunu, izolasyon asgari R-Değerler gereksinimlerini (bizim dışarı ısı sızmasını önlemek için yeteneği) karşılayan sağlamak da dahil olmak üzere ve uygun açıklıkları uygun olarak monte edilmelidir elektrik telleri etrafında karşılanmaktadır ve cihazlar.

Isı yalıtımı yüklerken montajcılar, ilgili eyalet ve bölge yasaları uymalıdır. Böyle Güney Avustralya gibi bazı devletlerde, inşaatçılar yalıtım yüklemek için lisanslı gerekmektedir.Herhangi kendiniz işe girişmeden önce ve bir ısı yalıtım yükleyici seçmeden önce eyalet veya bölge devlet veya bina kurumlardan yardım isteyin.

1 comment: